Címkék

,


MomoFrank

Azt hiszem, mindannyian ismerjük az atombomba-súlytotta-neszeszer szindrómát, még akkor is, ha csak egy-két szemcerkát és rúzst birtoklunk is. Nos, nekem a munkám miatt is, de főleg az őrült gyűjtőszenvedélyem okán jóval több sminkcuccom van, mint akár az indokolt lenne. Egy csodás Dorothy Perkins clutch-ban tartottam őket eddig, de a sok ide-oda ütődéstől több cuccom is sérült (főleg a szemhéjpúdereim töredeztek össze), valamint gyakran előfordult, hogy nem találtam valamit, és úgy kellett vadászom még abban a kicsi táskában is a megfelelő eszközért. Így szépen lassan megelégeltem ezt az állapotot, s tudván, hogyha nem fogok tudni otthon sminkelni valami oknál fogva, úgyis visszatérek a borítéktáskámhoz, úgy döntöttem, legalább otthon legyen rendben a készletem. Kutattam kicsit neten, és így rátaláltam arra az ötletre, amit végül meg is valósítottam. Tündérvölgy bejegyzése alapján én is a cipősdoboz-verziót választottam.

Kezdetnek előkaptam egy használaton kívüli cipős dobozt (mindig elteszem őket, egyrészt hátha vissza kell vinni a cipőt…

View original post 313 további szó

Reklámok